Sunday, August 7, 2011

meet Qi Razali ♥

haa nak cte ni pulak. hakhak. excited ni nak tulis kann. dulu kan aku penah post nak jumpa ngan mamat JJCM ni kannn. dua kali ku jumpa dia tauu! aww! hakhak. first2 jumpa die time tu aku baru pas bli makanan utk berbuka. skali ku tgk die ngah bli cucur kat gerai aku. aku pun ape lagi pegi laa kan. tak kan nak lepas kan peluang pulak? haha. wlaupun ku hodoh mase tu tapi tak kisah asalkan dpt amik gmba ngan die. hehe. :) mase ku amik gamba tu ade ramai laa lagi kan tgh tggu nak amikk gmba ngan die. hehe. ni mase yg mula2 ku jumpa die tuu.

hodoh kan aku? huargghhhh! paling hodoh laa dlm ramai2 aku jumpa artis kann. hehe.

pastu balik tu aku trus tweet die. hehe.tnye laa mcm2 kat die. buat ape kat ipoh ape semua kan. pastu die ckp die ade shoot kat bazaar ramadhan kat medan gopeng. haa aku dah sedih gila sbb tak dpt pegi. yela keje kann. huhu. :( menggigil laa jugak time tgkp gamba ngan die ni kann. tapi nasib ku baik ku dpt jumpa die for the second time! hehe.die ingat kuuu. aww!

ku tengah niaga pastu tbe2 die tgk aku die hyee. HAHA. pastu die punya manager ke kawan ke ape tah aku pun tak tau laa kan beli cucur kat aku. pastu ape tah die gurau2. skali ku dah berdiri sbelah Qi die punya manager tu dok amik gmba sndiri. muahahaha. ngekk je! sambil tggu Qi hbs sembang ngan kwn die kann. pastu dah amik skali aku nak amik lagi skali. yg manager die tu ehh stu ckup laa. aku pun ckp ehh suka hati laa nak byk mne pun. HAHA. Qi pun gelak. aww suka2! ehehe. finally ku jumpa gak ngan die stelah sekian lama memendam rasa tak dpt jumpa kan! haha. yg aku pelik aku menggigil ngan die ni. kire die artis kedua yg buat ku menggigil laa selepas Nazim Othman. hehe. die tak lokek ngan senyuman. suka gila tgk die senyum. sejukkk je hati. haha. balik tu aku tweet die pastu die ckp ''thank you, nice to meet you too..take care and all the best.. :)'' hehe. aww QI RAZALI, i love youu! thanks utk layanan yg baikkkk. saya akan sokong awak dari belakang! big love from me! :)


yg bawah gamba first, yg atas yg second. aww comel kan die? hehe. :)

1 comment: