Saturday, June 18, 2011

Encik Drummer MUH ♥

okey firstly nak ckp yg aku skrg ni sangat sangat sangat sangat sangat suka kat drummer meet uncle hussain. ya Allah comel gila serious! tak tau plak aku MUH ade drummer yg comel kan. hahaha. since aku tgk Muzik Muzik aa aritu sbb aku nak dgr lagu pokok. MUH jadi tetamu jemputan. pastu diorg ckp2 laa kan. andddd aku ternakmpak encik drummer itu. haha. comel. diam jee. pemalu katenye. haha. pastu aku cepat2 tweet MUH. aku ckp hello en drummer. saya suka awak. haha.comel :p . pastu die pun reply En.Drummer say hi. hehe. OMG! hahaha. suka gila. aku tu die yg pegang acc tu sbb dlm muzik2 dah ckp. hehe. pastu aku mintak personal acc die. and guess what aku dapat okey!! muahaha. :D sukaa gilaa laa! dah aa comel. btw, aku rse die ahli baru MUH kot sbb tak pernah tgk pun die before this. hehe. whatever laa kan. yg penting Encik Drummer ku ni comel. HAHA. :D hope dapat jumpa satu hari nanti.

p/s : okey ni ade laa sikit gamba die. hehe. klau tgk mcm ni mmg tak nampak kecomelan die, tapi klau tilik betul2, die sangat comel ok! haha. lovelove!


2 comments:

  1. i pun pernah chat ngan pitt kat fb. i mintak address umah dia untuk post adiah for his birthday. dia mmg baik. tp skarang dh jarang chat ngan dia.

    ReplyDelete
  2. ohh really? die baik kan? hehe. now i'm starting crazy about him! haha. :)

    ReplyDelete