Monday, June 20, 2011

HAPPY BIRTHDAY FARAHIN ANUAR ♥

haa harini hari jadi budak senget ni.(yang kanan tu) name die NURFARAHIN bt Mohd Anuar. Selamat Hari Jadi weh. semoga panjang umur murah rezeki. semoga ape yang diimpikan tercapai. kau yg terbaik dari yg terbaik. thanks sbb slalu ada ngan aku. wlaupn kdg2 kau yg paling menyakitkan hati aku, tapi kau jugak yg slalu buat aku gelak. haha. hmm ape lagi erk? hadiah? nanti2 aku kasi laa. takde duit ah. *hadiah aku pun kau tak kasi. huhu. erm tahun ni aku tak wish kau tepat kul 12.00 a.m. saje je. nak balas dendam. hahaha. hmm semoga kau sihat2 slalu. aku slalu doakan yg terbaik utk kauuu. :) bff ♥

nahh kek utk kau! jemput makan yeee. :)
aku takde hadiah mahal2 utk kau tapi penat laa jugak aku tiup belon2 ni sampai tak tdo malam. terharu tak? HAHA. :p

No comments:

Post a Comment