Saturday, June 18, 2011

NAZIM OTHMAN again :) ♥


ahaha. mengada je nak post2 kat blog plak aku dah bli kan. ehh suka hati laa blog aku. :) act aku baru dpt beli smlm sbb mse aku dpt tau ade Remaja ni ade NO, aku pegi cari kat kdai tu takde lagi. pastu nak beli esok,esok,esok nye asyik tunda je kan. busy sikit. pastu smlm balik kje aku trus singgah kedai tu trus beli. tggl satu je! haa mcm pisang goreng panas tauu bila jejaka2 tampan jadi cover. ehehe. slain Nazim Othman, ade abg Awal Ashaari, Sharnaaz Ahmad and Killafairy. mmg hot laa Remaja isu ni kan. hehe. and aku sangat excited baca part Nazim tauu. and yg paling aku suka ade soalan tu mcm ni :

Sebagai seorang selebriti, bagaimana kamu berhadapan dengan peminat yang terlalu fanatik?

and Nazim Othman jawab ape tauuu?

Saya kena berterima kasih rasanya. haha. peminat adalah antara faktor yang menentukan hidup mati seseorang anak seni. walaupun bukan secara menyeluruh, bagi saya peminat fanatik adalah golongan peminat yang 'istimewa' atau 'tersendiri', jadi cara layanan saya mungkin berbeza, saya tak kisah meluangkan masa saya untuk mereka secara eksklusif. Industri di Malaysia kecil. Jadi, kalau ada yang fanatik yang boleh membantu perkembangan positif seseorang anak seni, why not treating them well because they make me feel extra special.


agak2 aku tergolong dalam peminat fanatik Nazim Othman takkk?? hahaha. yang penting aku memang suka/minat kat NO. so i'm waiting for special time tu yee encik Nazim Othman. hehehe. sukses dalam kerjaya. i always support youu. tak kira ape pun yg jadi. cewahhh! hehe. and i LOVE youu Nazim Othman. :))

p/s Nazim Othman : hope saya dapat jumpa awak lagi. :)

4 comments:

  1. saya pun beli sebab dia je..haha..saya pun nk trgolong dlm peminat fanatik tu jg..nk layanan special dr NAZIM..agak2 layak ke eh..hehe

    ReplyDelete
  2. ahahhaa. entah laa. just tggu jela sape yg bertuah dpt layanan special tu kan. hehe :)

    ReplyDelete
  3. anggap je peminat fanatik. hik hik :D

    nazim hensem ;p

    ReplyDelete
  4. ahahaha. tak boleh. nnti perasan sorg2 plakkan. hehe. nway, die mmg hensem pun! :)

    ReplyDelete